Pages

fredag 20 juli 2012

Underbar dag

Vilka fina unghästar jag får äran att sitta på! Jag och min goda vän Sandra åkte till Frosta idag med 1,5 hästar var... Sant faktiskt... Hon körde sin egna; Mprez (sto f-08 eEmpire-Argentan, hennes egen uppfödning) i en trailer dit, och jag körde min egen Cardinal T (val f-07 e.Carland-Maraton uppf Olle Olsson) SAMT vår gemensamma Cara Z (sto f-08 e.Casall-Cassini II)
Cara Z var som VANLIGT felfri båda sina 100 cm klasser... Hon bara gör de liksom, känns både mentalt och hoppmässigt som att sitta på en 10 åring...
Cardinal T var även han som VANLIGT felfri båda sina 100 cm... Dock lite vingligare... Lite mer överhoppande och allmänt lite mer unghäst
Mprez... Hon gick två 100 cm, resultatet 0+4... Men ojojojojoj och kanske tillochmed ytterliggare ett oj vad hon hoppade... Wow liksom...

Nu har det grillning & lite vin på schemat, Texas leker med grannarna och är for tillfället på sin studsmatta, men titta bort en stund så är hela gatans terrorist pojkar i färd med ngt annat ;)

Kram kram


Inga kommentarer: