Pages

fredag 16 november 2012

Holland

Är i Holland och tittar på hästar med kunder.... Även Texas Tinglöf är med och leker med sin kompiz Alwin :)

Vi har tittat på 5 hästar till kunden, jag har sett tre. En särskild som fastnade på hjärnan... 6 årigt sto e Contendro 1-Caretino. Haft föl... Ja, jo, hon är favoriten än så länge (bild)

Men idag står många fler på schemat!

Olivia (kund) har sett två som jag älskat, en 7 årig Lucky Boy & en 12 årig Baloubet-Calido.
Sistnämnda är från uppfödaren och gått internationell 145 med plac... Vet ni hur svårt det är att hitta..???


3 kommentarer:

Linda Sjöström & Connemarorna sa...

Åååh den va fin :)

Frida sa...

JAAA Hon var jätte söt! Lagt bud på henne men inte hört om jag fick än... la ett relativt lågt bud jämfört vad de begärde så vågar inte hoppas allt för mkt, men jag ville få henne till mig i lite lägre pengar för har en kund i åtanke till henne redan... och då behöver hon vara lite billigare!

Linda Sjöström & Connemarorna sa...

Håller tummarna att de tar budet :)