Pages

onsdag 14 oktober 2009

Oj oj oj

Massa igen, MÅSTE skärpa mig, stackars er som tittar in varje dag och INGET händer :) men tro mig här händer saker. Goliathon och Arlequin har lämnat vårt stall och åkt till Kungsbacka, hoppas dom får de bra. Pondus såldes oxå med hans bes gick tyvärr inte riktigt lika bra, typiskt sådant!
Även Sebbe (Sobarde-E) är såld, första kunden, direkt. Men så e det en charmig kille oxå, med glimpten i ögan. Jag har beskrivit honom som en 3vlig kille med lite bus i ögonen som har lite ut av ett hingst utseende... tjo flax, kom ju fram att han har varit godkänd hingst som 3-4 åring i Holland och använts i avlen (han e bara 5 nu) så klart han ser lite hingstig ut! haha

Maya går nere i Flyinge, spännande, lycka till Lina!

Hemma med Texas, han har höst blåsor :( inte alls kul.

Så nu lyser det tomt i stallet... så en liten shopping runda e på sin plats nu! Absolut! Ge mig tips på lite roliga hingstar att leta avkommor efter... Skulle vilja ha en val e Indoctro till ( ja älskade Sebbe) sedan en efter Armitage... Stakkato hade varit skoj (har ett 2 års sto i sikte... haha) vad mer? en ny hors la loi... men dom ska ju igentligen vara lite dumma i bollen... jag har undantaget.
Annars? Säg nån mer intressant! Berlin, Cumano... what else?

2 kommentarer:

- sa...

http://www.bjornoslott.se/v1/hastar/utrustning-till-salu/sv/

Här har du en Berlinhäst till salu, i Kalmar.

Frida sa...

Tack tack, slog en signal på berlin 3 åringen, tyvärr kunde han inte ge mig nåt pris och då blir de jätte svårt att köpa den... haha