Pages

tisdag 15 mars 2011

:) Happy

Wii...fin fina hästar hade vi med oss på träningen, och en liten filmsnutt kommer komma på SAMTLIGA som var med... Fille är duktig och visar mkt hoppning, men oj alltså, så rädd han är ibland, glömmer liksom andas, inte så mkt för hindrena som för allt annat... tror när självförtroendet kommer och han börjar bli lite kaxigare är det en riktigt riktigt fin kille det där!
Aska skötte sig ridmässigt mkt bra, enkel och snäll, dock tycker jag väl själv att han har BETYDLIGT mer hoppning i sig än vad han visar just nu
(OCH NEJ; JAG HAR INTE GÅTT UPP MASSA I VIKT; KÄNDE MIG LITE SJUK SÅ HAR EN MILJON KLÄDER PÅ MIG!!!!! haha... ärligt, när ni ser videon med mig och lille Aska ser jag ut som en fetknopp!)
Amore är en underbar liten gummiboll som kan göra inget fel!
Solea Alea behövde hoppa länge, men tillsist slutade han att sparka och förhoppa sig så jäkla mkt, utan hoppade trevligt och enkelt, glöm ej, han är abra fem år när ni tittar på videon! Hög ridbarhet!!!
Clara.... outstanding, fantastisk, att vi inte har fattat? Hon vill inte hoppa små jävla 120 hinder, upp med hindrena så hon får visa vad hon kan!!! *ASG*

Filmerna laddas samtliga upp på min youtube sida as we speak, kommer länka till er under kvällen, för er som inte vill vänta får helt enkelt gå ut på youtube, leta upp min sida tallbackagard" och titta på senast upplagda, där borde dagens dyka upp.
PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer: