Pages

lördag 12 mars 2011

Vitaly


Ord på facebook från hans nya ryttarinna värmer hela min kropp, kunde verkligen inte hitta en bättre ägarinna till min lilla prins, han ser verkligen ut att trivas
hon har skivet bla
"He's the best horse ever :) "
och
"Awwe I love him so so so much! He is the greatest!"
Får mig att må bra... får mig ledsen bara för att jag blir svartsjuk... min häst, min kärlek att ge, men gud vad glad är är att han är älskad och att han får fortsätta göra ngn annan lycklig :)

(bilden är på honom och Kaely Tomeu, fältet rids han på nästan dagligen, och det vita fina stallet i bakgrunden är hans hem:) )

Maginfluensan gjorde sig påmind sista gången i går vid middagstid, så tror att nu är det nog avklarat... vi ska försöka oss ut "in public" idag... ngn träning hos Stefan blev det aldrig, kanske ni har förstått iom kräksjukan.. men imon hoppas jag på Pay n Jump i Karlshamn med Corvette.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att du är svartsjuk, vem är inte det. Vilket stall och fält. Han kunde inte fått det bättre din "store kille". Vem skulle inte vilja vara häst där.
Hoppas det även gåt bra på tävling.
Lägg gärna in någon resultat på honom.