Pages

lördag 6 september 2008

altona,

hej hopp
gjorde byn osäker igår genom att sätta min fot på altona, sist var väl minst 2 år sedan. Men det var faktiskt helt ok, hade nästan rikgit roligt faktiskt:-)

Tanja Linda och Sofie var med, skoj skoj. Denna morgon mötte jag upp linda sedan gick vi ner till Kmarknad och handlade frukost, har inte hunnit äta den ännu för de ringde från herrgården och sa att det bara var en häst i hagen, den gråa (dvs Allan) fattades, så in i bilen och ner i 190, var säker på att han gått ner sig i sjön eller ngt alltså att jag skulle hitta en död häst. För varför annars skulle Lorden stå kvar i hagen själv???
Men efter typ 2 minuters kallande på Allan så kom han glatt joggandes (eller, ja, med hans fantastiska steg är det mkt möjligt att det var slängtrav, vad vet jag)
Allan hade varit nere på Valje camping och hälsat på, åskade lite igår så han ville sova inne, haha

Nu är det dax för kaffe och frukost, sedan ska jag väl hem och ta på mig ridkläder och vidare ut till sölve där texas väntar på mig, puss på honom

Kramar

Inga kommentarer: