Pages

måndag 7 februari 2011

Hade kunder

Trevliga kunder även igår eftermiddag/kväll... alltid kul med folk som kan rida... då helt plötslig ser man vilka fina hästar det är vi visar när de kommer till sin rätt sådär, Starlight Gold var helt grym igår, lite piggare än vanligt... lite busigare, men oj oj oj vad hon hoppade både med mig och med Elin, Kunden. Även Amore var fin, men det var ju ingen överraskning precis... hon sköter sig alltid oavsett vilken ryttare som sitter på hennes rygg:)
Aska därimot.... nja, lille pojke, lugn och fin, han har skött sig bra med mig på sistone... men skoja min doja att han stack med kunden, på gränsen till livsfarligt, gick på två där med var tre och sådant skit... Hoppade gjorde han, helt fantastiskt, men hjälper inte när kunderna blir rädda på honom... så nu tar vi och kollar hans tänder när Sara Rahm kommer på onsdag och om dom är bra så blir det allvar, då får han skärpa sig!

Sara Rahm ska även kolla Thomond Park i munnen... hon ska kolla Casper och hon ska kolla Alasca-Molga. Sedan runt middag på onsdag kommer Björn Rahm, för att göra en besktning på Waverveen, *gråt*, ifall det är bra så ska min lilla stjärna lämna mig, min vita vind:)

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

är Waverveen såld ???