Pages

lördag 5 juni 2010

...typiskt


Jag och Vitaly fick sista hindret ner i 140 klassen i Munka Ljungby idag, annars tyckte iaf jag att han kändes super fin och jätte säker... min fina fina pojke. Han gav mig en dubbelnolla i 130 klassen några timmar innan så en stor guldstjärna i kanten till honom. Midas har oxå varit duktig får jag väl lov att säga... han hade ettan och tvåan ner i 130 klassen men sedan vaknade han till och var super fin. Bara vår andra tävling ihop och först 130 så jag e nöjd. Tror tyvärr jag hoppade fram lite för lite kanske och att jag skulle tagit sista språnget på framhoppningen ngt senare sp det inte hade blivit så lång paus mellan sprången där ute tills vi fick startsignal? Jaja... lätt att vara efterklok och jag känner inte hästen ännu.

Imon bär det av mot Willands... jag och alasca på äventyr liksom, två stycken 120 står på schemat.

några vinglas inne hos grannen här nu på kvällen och jag e redo för sängen... heeelt slut. Och gårdagens "afterwork"-öl drog ut ngt på tiden och blev en hel del fler öl än en eller två och resulterade i sängläge först en bra stund efter klockan 2 på natten...

Saknar Texas...mkt
kramar på dig

Inga kommentarer: