Pages

tisdag 26 maj 2009

Wembley vs Ulanda

oki, idag händer det, ingen återvändå. Nu har jag bara någon timme kvar att ångra mig... fast det skulle jag aldrig göra, eller jo, klart jag hellre ibland skulle vilja haft kvar Wembley, och det har jag skrivit är innan oxå, men detta gör nog fler folk glada, jag har säkert glömt wembley och känslan man får när han hoppar till om bara några veckor, sådant är en färsk vara, och istället kommer jag att vara jätte glad för lilla Ulanda och inte förstå hur jag kunde tvivla på att byta. Sådan e jag, velar hit och dit, men blir alltid nöjd med hur det hela slutar, allt har en anledning. Och jag sa när jag sålde Ulanda sist, att denna hästen skulle jag vilja hoppa lite 140 med och se om hon kanske till och med kan gå svår hoppning... och nu får jag den möjligheten!

Wembley har badat... han är nu återigen en skimmel.

Ozzy Osborne ( 1års hingst) har blivit verkad idag... fy fan! och jag repeterar "FY FAN"

Puss och kram, nya bilder på Ulanda kommer imon;-), samt lite tävlings video till you tube hoppas jag

Inga kommentarer: