Pages

tisdag 30 juni 2009

Video på Casper II


Denna hästen är inte dum... massa markarbete kvar men gud vilken gummiboll han kommer bli när han är klar! Får se hur länge han blir kvar, ser inte ut osm om han kommer vara svårsåld iaf.
Jag håller mig till detta blodet, nu 7 årig valack på väg upp efter Heartbreaker-Chin Chin tror jag det var. Har gått lite 125-130 hoppningar, tyvärr har jag inte sett den och den ligger i en högre prisklass, så får hoppas att den är så fin som ryktet säger att den ska vara.
Lorden ska hämtas idag igen... han gick faktiskt inte igenom bes igår. Han hade ngn anmärkning på sina bakknän, att dom inte var färdigutvecklade och svaga... riktigt chockad blev jag eftersom han gick igenom helt utan problem när jag köpte honom förra året. men men, vad ska jag nu göra? Låna ut honom över hösten-vintern-våren och sedan och hoppas på att han har vuxit in i sig till sommaren?
Belixa ska köras upp till halmstad i dag och besiktigas, håller vi tummarna där, självklart borde hon gå igenom utan problem eftersom hon är helt nybes i Holland men uppenbarligen vet man aldrig!
Kramar

Inga kommentarer: