Pages

fredag 30 juli 2010

LUND

Nu ska jag strax bege mig till Lund på lite tävling, idag är det unghästarnas tur... Carmenzita ska gå 100 110, Joysan ska gå 110 120 och Hönan endast 120. Jag hrqa bokat dagsbox till hönan därnere... hon klarar inte riktigt av att stå i trailer... inte heller i box en hel dag, men vem orkar och har möjlighet att promenera rundor med henne på tävlingsplatsen en hel dag? Inte jag iaf....

Nu vovve i mitt liv, en liten amstaff flicka som heter Tequila på 6 månader, kallas killah. Hur söt och go som helst. Leker lite för hårt med Texs så hon ska inte stanna hur länge som helst, men jag njuter utav sällskapet så länge jag får det.

Hästarna har gått bra hela veckan, och börja kännas lite magen nu att detta är en "hoppa högt" helg... 145 imon och 150 på Söndag. Längtar efter adrenalin kicken... wii vad söndag ska bli spännande...
Kramar

Inga kommentarer: