Pages

lördag 20 april 2013

Vinnare

Idag visade Verona verkligen att hon var en vinnare och att vi gjorde rätt som köpte tillbaka henne!

Linda red 100+110 cm med henne, detta sedan hon kom tillbaka i tisdags.... så det är inte som att vi har hunnit träna en massa, tvärtom faktiskt, JAG har ridit henne onsdag-torsdag och i går vilade hon. Tanken var att jag skulle tävla henne, men mådde lite dåligt imorse så Linda fick ta över.... och tur var väl det!

Här är film på deras två rundor, vilket team!
FILM Verona

Linda fick även rida Havana i 100cm, första gången hon sitter på henne oxå, stolt över min syster idag!:)

FILM Havana

Linda red även Cautious Ella TB, Mammas uppfödning.

FILM Ella TB

En runda orkade jag med iaf.... Mprez gick en 110 cm, lika duktig som vanligt. Jag hjälper henne mindre och mindre med sin balans, vilket är varför hon ibland tappar sin bog och framben... detta kommer hon sluta med när hon hittar sin egen balans... så snart så

FILM Mprez

Inga kommentarer: