Pages

onsdag 17 februari 2010

Back to real life


absolut! Under gårdagen hoppades praktiskt taget ALLA hästarna! Jag hoppade Zidoctro...(älskar den hästen alltså) Lady Gaga...och tro det eller ej, men hon hoppade vatten matta, kombination och grindar.... fick till det riktigt med ryggen och gav mig en känsla utav att snart..snart kommer den där fantastiska hoppningen hon visar i löshoppningen även under sadel. Hoppade även Karin, gick bra, men pigg... Vitaly fick hoppa lite... blev rätt högt faktiskt, men när man hoppar honom känns det alltid som om han är i 100% form... lustigt, exakt likadan och fin som han var sist man hoppade, trots att det nu säkert är ett par månader sedan han fick se annat än små kryss.
Linda hoppade Casper, Danne, Sabella och Cornelia.
Red även Baloubet stoet, jätte fin, va lite skeptisk eftersom hon stått dessa två veckorna jag varit borta.
Har kund på henne ikväll, samt en kund som testade henne innan jag åkte som är jätte intresserad, så skulle tro att imon kan jag berätta för er om hon är såld eller inte.
På fredag ska Zidoctro och Karin visas, sedan blir det lite tävling på lördag... längtar!

Kramar

Inga kommentarer: