Pages

fredag 19 februari 2010

Visat hästar



Idag har det visats lite hästar för kunder... en såld utav dem jag visade än så länge... självklart vet bes och allt sådant kvar, men när man har kommit överrens om priset så är man en bra bit på vägen iaf :)
Väntar på svar från kunderna som var och tittade på Pompadoo oxå... hoppas att det blir en försäljning där oxå, skulle det inte bli det så gråter jag inte några större tårar eftersom hon har blivit så mkt bättre och lugnare på sista tiden att hon borde snart räknas som en "normal" häst...

Hittade en liten video på Contefino... ojojoj... så glad att jag är stolt ägare utav en av hans fåtal avkommor! HÄR hittar du videon:)

Lite bilder på Clintana följde med idag.., fin flicka det alltså.

Tyvärr blir det ingen tävling imon... lastbilen är helt insnöad.. så det blir till att vänta med säsongens tävlingsdebut... känns sådär faktiskt, kliar lite i fingrarna att få börja tävla!

Oj.. just det... nu bubblar ni kanske utav nyfikenhet vilken häst det är som är såld...Carin :( hmm... vet, en utav de stora favoritena i stallet... men hallå... jag älskar ju dom alla! Och just nu hålls Clintana hårt utav mitt hjärta, visst, har kund på henne i början utav veckan, men den kunden jag har känner jag bra och skulle gärna se att hon hamnade hos honom, då vet jag att hon kommer gå svår klass om det finns kapacitet hos henne för det, hennes talang kommer alltså att komma till användning!

Kramar

Inga kommentarer: