Pages

torsdag 20 januari 2011

Holland?

Ser ut som att jag kanske ska ta och flyga ner till Holland i början utav Februari här... ner sent den 31a januari och hem igen på fredagen den 4e feb. Titta på lite hästar... för vet ni vad? Dom tog Ulanda igår... ringde sent på kvällen.. och hade inte dom tagit henne fick jag ett mess från en tjej som heter Emma som igentligen skulle köpt henne redan innan Mikaela gjorde det, men sedan aldrig dök upp efter besiktningen den dagen dom skulle ha hämtat henne...iaf... på detta messet stod det, jag tar henne... nu vet man aldrig hur seriöst ett sms är... men iaf...
Så min lilla prinsessa Ulanda ska bege sig, kan väl inte säga att hon älskade tjejen som provade henne, men vilken älskar hon första gången? Det viktiga i det hela var att tjejen älskade Ulanda, och är hon älskad så kommer hon börja älska, så den flickan fungerar. Så, förhoppningsvis går bes bra och sedan beger hon sig redan till helgen... kommer absolut bli ledsen när hon åker... MEN hela den här Vitaly affären har nog gett mig hårdare hus, för känner mig relativt kall ändå... mer än jag trodde, trodde jag skulle ångra mig i sista sekund när det gällde denna lilla dam... men icke... känns lugnt, håller er uppdaterade kring vet. bes.

Vad ska jag då titta på i Holland... så vitt jag vet är det iaf en 5 årig fin heartbreaker hingst... ska se om jag hittar en video. Sedan ett 6 årigt stort grönt sto e Phin Phin som har haft två föl hos Roloef Bril, jag äger visst halva henne..haha, via lite inbyte och så så har jag visst nu en halv jätte häst som bara blivit riden några mpnader... men helt allvarligt, hoppning verkar den ha va? Säljes billigt, så säg till om ni vet ngn, eller själva letar? Det e alltså ett sto f-05 e.Phin Phin, haft två föl, ca 172 cm, men med stora RÖRELSER. pris? nja...vad? idagsläget 40 000? hur låter det? ny besiktigad, röntagdes som 3 åring ua.
FILM

Kramar

Inga kommentarer: