Pages

onsdag 27 januari 2010

för kallt för å rida

Ja, så känner vi på Tallbackagård iaf... känns inte riktigt schysst mot hästarnas muskler eller lungor å ge dom några arbetspass när luften är så här otroligt kall!
Och idag ska det komma yttligare snö... och inte bara lite, utan mer vad gubbarna på TV skulle vilja kalla en storm, inte alls kul, inte als kul...snälla sluta nu, skämtet har passerat sitt bäst före datum, liksom...våren, ja tack!

Men lugn Frida, snart kommer solen, inte till dig utan du till den! BALI PÅ SÖNDAG:::SWEET!
Och jag förbereder mig genom att dricka nutrilett hela dagarna... sant, här ska magen komma i trim till bikinisäsongen snabbt liksom... jag missade ju helt i jul att min bikini skulle på redan i början utav februari.... detta var alltså helt oplanerat och det syns... tydligt.. lr ja, syntes :)

Ikväll e det kund på Baloubet Du Rouet stoet.... får se hur hon sköter sig, det är ingen häst jag tänkt sälja till vem som, måste vara ngn som kan det där med hästar och halvförvirrade unghästar!

Skaffat Skype...sweet! 5 år efter alla andra, men ända...snacka? haha!

Kramar, hörs íkväll igen med uppdatering å Dagens tips!
Kramar

Inga kommentarer: