Pages

torsdag 14 januari 2010

Simhallen


Japp, nu på em har jag å T varit i Simhallen i Bromölla... första gången faktiskt, T hade HUR KUL SOM HELST! Det får kanske bli en liten torsdags grej?
Mormor å Morfar (läs Mamma å Pappa) va oxå där, dock inte i badkläder utan bara som åskådare å fikare :) Hela slutade med att Texas tvunget skulle med mormor å morfar hem, så nu sitter man här i huset själv... vad göra nu? Jaja, jag vet, Texas hade ju sovit vid denna tiden ändå nu men känns ändå tomt!
Istallet har det jobbats på, Zidoctro, Danne, Vitaly, Casper I å Casper II, Cornelia, Sabella å Carin har rört på sig idag, även hunnit vara på Apoteket å hämta ut Carins medicin, 1445 kr!!! sjukt!
Casper II har blivit helklippt utav Linda idag... sa jag lovade massa foto på det... men hade ju glömt ladda kameran inatt, så det blidde på eftermiddagens bravader istället... försöker lösa det till imon... vad önslar ni annars se bilder på? Några önskemål?
Dagens Tips
Baddräkt... lr iaf badlinne... ingen kan väl förvänta sig att bikiniformen ska sitta på plats under januari månad? (som om den någonsin gör?) Men hur som, se till att ha ngt mer täckande hemma...känns inte sådär lockande med liten bikini innan ens halva januari har gått, VA JU PRECIS JUL; SLUTA TITTA!







2 kommentarer:

tanja sa...

hej gumman!
jag har tagit reda på hur mkt det kostar per år att ha ett.com namn istället här på blogger
fridatinglof.com
kostar 75 kr per år
kankse något du borde ha?
kram kram Tanja

Frida sa...

tycker jag, hade varit enklare för alla att hitta...inte för att det e super massa läsare ännu... närmar mig dock 200 om dagen, helt okey:)