Pages

torsdag 21 januari 2010

Madame Pompadoo & Clintana Eastwood














Idag har det varit en bra dag i stallet... Clintana var lika snäll och enkel idag, liksom ett fin fint ridpass med Pompadoo (Baloubet) Madame Pompadoo är den flickan på bilderna med sadel, och Clintana Eastwood är den mörkare (e.Clinton II). Fina flickor:) Zidoctro och Carin har visats för lite Japanska kunder idag... ja, jag vet jag skrev amerikanska, men det var det alltså inte, utan till Japan, Carin var lite för pigg för dom...(rätt så väntat) med zidoctro passade som handen i handsken...iaf enligt mig :) men man vet ju aldrig riktigt vad det är dom söker, de red honom rätt länge iaf och hoppade relativt mkt och iaf 120, och han skötte sig hela tiden och de verkade glada... så vi håller tummarna för en försäljning! Hade känts bra!

I dag var det ju torsdag, så efter stallets bravader va det en liten stund i simhallen med texas som väntade :) Tyvärr blev jag lite sen, kunderna drog ut på tiden, så morfar (min Pappa alltså) fick åka dit med honom och bada så kom jag lagom till de började avsluta och det var dax för pannkakor med grädde å sylt, mums! Texas mötte upp Felicia i simhallen (jennie som jobbar här hos oss nu, hennes dotter, även jennie var med såklart). Så nu har T en ny bästa kompis...haha, pratat om felicvia hela vägen hem, hon är 4 år, så lite äldre än T.

Imon hoppas vi att Lars Lannek kommer å bes Casper... han skulle ha kommit idag, men hade visst inte tid, så imon! ny dag, nya tag!

Dagens tips

HOPPA CARIN MKT MKT MER!

Kramar

3 kommentarer:

Jennie W sa...

Heeey!
sicken tjusig blogg du byggt upp. inte det lättaste att blogga LAGOM som du verkar lyckas med varje dag!
blir nästan lite sugen själv, kanske om jag får lite fler elever... ;P

Kan för övrigt berätta att Felicia störtade upp till lägenheten för att uttömmande berätta om precis alt som hände i badhuset samt (med mycket högt uppvinklad näsa) förkunna att hon minsann skulle ut o åka tåg med Texas ngn dag!
C U soon...
Kramar / lyckliga o proppmätta badgästerna Jennie o Felicia

Frida sa...

Tack:) Tycker detta e skoj, än så länge iaf! Får se hur många läsare jag kan få :)
T hade super kul i badet! Vi syns istallet idag!
Kram

Unknown sa...

Fina bilder =)