Pages

söndag 17 januari 2010

Kund på Casper II




Helgen börjar gå mot sitt slut, och jag har haft den lugnaste helgen på mkt mkt mkt länge... och det har faktiskt varit relativt skönt, hade en sväng igår när jag började klättra lite på väggarna få få lite panik utav att jag inte hade ngt planerat en LÖRDAGSKVÄLL... men vet ni vad, det är helt okey att sitta hemma en kväll, trots att det är lördag! (lr det försöker jag iaf övertala mig själv om att det är) Sandra kom över igår å tittade på Robinson å sedan tittade vi på "en vampyrs bekännselse"...med Tom Cruise, Brad Pitt, Antonio Banderas och Kirsten Dunst, har ni inte sett denna filmen så se den, ME LIKE!
Idag runt middag kommer det kunder på Casper !!...håll tummarna, men nu är han ju nyklippt å fin, och har gått hela veckan. Dock är det lite för fruset i ridhuset för att hoppa några högre hinder, så jag hoppas att folket är införstådda i att det inte går å hoppa hur mkt som helst i alla dessa minusgrader? Jag håller er uppdaterade! Har lagt in två foton, röd grimma är alltså Carin (Heartbreaker) och den andra e alltså Casper II (Toulon som e Heartbreaker) dom e sååå lika... nu när båda är klippta får man titta jätte noga för att se vem som är vem.... sant alltså, i morse sa Mamma till mig att hon hade fått titta efter såret från operationen som Carin har... och Mamma är absolut itne den som inte ser skillnad på hästar, en sak om det hade varit Pappa... han kan ju förväxla Casper I och Casper II... dvs en skm på över 170 med en brun på ca 162....

Dagens Tips
Om ni har e hungrig Rottweiler i huset... ställ inte nyinhandlade varor på vasken och gå på toa... lätt hänt att det fattas en burk pepparkakor när du kommer tillbaka!

Kramar

1 kommentar:

sofi sa...

Ibland är det skönt att vara hemma en lördagskväll och vila =)

Hoppas att det går bra med kunderna.