Pages

lördag 3 april 2010

Camiell är nu helklippt och ser ut som en miljon... lagom till ägaren troligtvis har bytt bort honom och ska hämta den lilla gossen :( men så e det, shit happends. Så nu får jag ut och ragga nya hästar... behöver ha ett par till iaf som jag inte äger själv utan som betalar sina egna utgifter... För om planeringen stämmer borde faktiskt Midas oxå lämna oss snart... vet inte riktigt när Arezzo slutar men det borde väl vara närsom nu? Imon kommer en unghäst som ska vara hos mig en månad och bli lite vidareutbildad bara... och Cardento hingsten jag har väntat på i över en månad borde vara på ingående när som.

Okey, super besaviken, blir inget Henriksdal... typiskt liksom. Passade inte med ELIT laget... typiskt... och jag var faktiskt säker på att tävlingen skulle hållas veckan innan Fjälkestad och veckan under, men nu helt plötsligt så hålls tävlingen under Fjälkestad och efter, vilket gör det omöjligt för mig att delta, Karlshamn blir superbesvikna om jag inte dyker upp till laget, och veckan efter *host* då har jag annat inplanerat... typiskt liksom!

Nu blir det Holland i början utav nästa vecka, ska titta på lite roliga 5 åringar... och förhoppningsvis nån fin 4 åring :)Måste bara dubbelkolla så både Sandra och Felicia ska följa med... lite med att boka boende för natten. Och planen är att Texas ska följa med... men vet inte riktigt hur jag känner för att ha honom i bilen så länge... *tänk*

Idag ska det ridas lite.
-klubbhoppning SRK imon... funderar på Lady GaGa?
Kramar!

Inga kommentarer: