Pages

lördag 17 april 2010

quidam de revel

Tittade som sagt på två hästar, 4 åringen tyckte jag riktigt mkt om, 5 åring var trevlig, försiktig och ärlig, mkt enkel, men fick inte den där lilla extra känslan på den. 4 åringen var grön, ngt för tung och lite lat, men en super inställning och ett riktigt trevligt avstamp. och han hade ngt speciellt som gjorde att jag fastnade för honom. MEN... behöver fundera lite om det verkligen finns plats hemma för en till, dels kommer lasset från holland snart, och där blir iaf två som ska stå i mitt stall, och känner jag fröken berggren rätt skulle ingen bli förvånad om det kommer tre istället... så kanske borde ta ett djupt andetag och låta det bero... men magkänslan säger köp köp köp...hmmm vilket i-lands problem!

Pärlan åker snart hem och sedan är det troligtvis Midas tur att bege sig hemåt till Springfield farm igen. Ska ringa Royne och kolla om den ska stå hos mig och jag då ska tävla den lr om han ska hem...

Imon är det Råby... me längtar, ska tävla capone 110 och zidoctro 110+110. Linda ska tävla Danne 110+110, bella 120 och Casper 120.

Love peace and out!

Inga kommentarer: