Pages

onsdag 28 april 2010

Pay n jump bokeslätt

och vi är sååå nöjda. Amore var HELT grym, den hästen har ngt extra, hon hoppar riktigt riktigt fint... så det blir Stävie för henne med mig nästa fredag oxå... idag red Linda henne, och gjorde ett riktigt bra jobb, MEN den hästen ska jag hoppa och tävla, punkt! hihi Me like alot.
Även Pompadoo har debuterat... sant, och skötte sig riktigt bra :) så me happy, inga dödsfall eller olyckor utan helt enligt regelboken för hur en orutinerad unghäst får reagera... film från 70 cm kommer imon (allt filmades, så lägger upp tre filmer eller så imon)
Alasca Molga var en liten maskin... jag styrde och bromsade...haha, skoj skoj, hon gick 100 å 110 och hade inga som helst problem, så det blir 120 för henne inom kort och förhoppningsvis sikte på Falsterbo... förhoppningsvis
Danna, the man var med, gick två 110 med 4 fel i varje, nyttigt för honom, han går 120 på nästa tävling.
Även Roland Karlssons 7 åriga flicka Carina gjorde sin tövlingsdebut i hans ägo med mig på ryggen, första klassen stannade hon en gång på första, blev lite förvånad.. annars fin, i andra klassen så rev hon tvåan annars var hon jätte fin.

Info och bilder kommer imon... nu e det dusch sedan sängen efter en 15 timmars lååång arbetsdag. OCH NEJ, jag ahr itne glömt att länka till Clintanas löshoppning i måndags... den har ju inte kommit ut på nätet ännu!

Love peace and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

På min dator så är den översta bilden på dig och hundarna i snön ENOOORMT stor. Kanske det bara är så för mig, men tänkte så att du vet iaf =)

Gillar den nya kusen alasca molga, coolt namn, supertrevlig stam, ska bli spännande att följa den =)

Anonym sa...

Headern är väldigt överdimensionerad även på min dator...