Pages

fredag 9 april 2010

SNP

imon blir det tävling i snappis, ungefär 700 meter hemifrån... najs. Gaga ska göra sin tävlingsdebut, likaså Camiell (med mig alltså, han har ju tävlat innan) ochZidoctro ska hoppa 100 å 110. Han va ju så himla spänd i Karlshamn sist, där han hade ett ner i 110, men han hoppade mest bara rakt upp, och att jämföra de hoppningen med den fina hoppningen han ger mig hemma.... ja det går inte riktigt. Så imon blir det lite lägre så han kanske kan vara lite avslappnad så får han gå upp till 120 om ett par tävlingar istället. Hoppningen han ger hemma har haft mig att fundera på 120 130 rätt snart... men som sagt, tror det får vänta lite till, vi ser imon.
Tyson är nere å tävlar med sin nya Pilot i Lummen, där han idag var felfri 135. Har inte pratat med dom ännu så vet inte mer än att det var en felfri ritt, får ge er mer av en uppdatering på honom när han tävlat några dgr till och jag pratat med Anders.

Saknar nåt här idag... kan det vara så att denna tomheten jag känner bara har med Texas att göra (han är hos sin Pappa i Malmö) eller e det ngt mer? känner mig lite nere... denna saknaden utav ngn hade jag inte ens när jag var iväg två veckor utan honom på Bali... eller sist han var hos sin far (...6 veckor sedan?) lite så, krypa ner under täcket och bara försvinna... usch, trist, hur som, nu tar jag tag i mig själv och åker till Linda å Landi och blir bjuden på lite Tacos!
"upp å hoppa Pappa lilla"-Yrrol, the movie

love

ni som undrar var alla utlovade videosar är... jo, det är som så va, att Frida hittar inte USB sladden... så kan inte ladda upp dom ännu, men filmar imon mä, så förhoppningsvis kommer filmerna till er beskådning inom en snar framtid

när jag bli stor ska jag
-bli mer ordningsam
-bli punktligare
-lära mig laga mat, alt. anlita en kock
-finna städning underhållande, alt. anlita en städerska
-skapa mig ett genuint intresse för blommor och gräsmattor, alt. anlita en trädgårdsmästare

Frida... ta ett djupt andetag och väx upp...snälla

Inga kommentarer: