Pages

torsdag 25 mars 2010

Falkenberg


I dag styr min bil mot Falkenberg... ojoj, tänker ni som följer min lilla blogg, fan vad hon kör bil mkt.. och ja.. här kör vi mkt, och som ni kanske redan vet så är anledningen till att jag inte har lastbilskörkort men Linda har är att hon tycker det är roligt å köra och jag tycker det är URTRIST... att tillägga ska man kanske oxå att jag är en relativt dålig och okoncentrerad förare... och faktumet att jag fortfarande inte varit den utlösande faktorn vid någon större krock är ytterst förvånande.

Jag ska till Christel... min älskade kompis som ska gå till Altaret i Maj... ska upp och måtta lite till en brudtärneklänning till mig... spännande spännande! in med magen liksom.

Jaha.. så hon ska gifta sig och jag väntar fortfarande på Mr. Charmig som ska ta mig med storm... eller ja, kanske iaf bjuda på middag nån gång? eller nej, inte ens sådana krav tänker jag ställa, lite kaffe kanske? helst med mjölk men är inte den som tänker gå och börja ställa krav... en kaka till är ett plus i kanten men absolut inget tvång! ;)

....over and out 4 now!....

Inga kommentarer: