Pages

onsdag 3 mars 2010

Köra köra köra

Tur jag har bilen... vad skulle jag göra utan den? Idag har vi varit på lösdriftet och hämtat en 3 åring till, Fasteus Calvaro caretano carthago flicka... rakt in i trailern... bra mentalitet det :) Imon är det i bilen igen, runt middag drar jag till Bjärnum för att hämta Maya, och sedan vidare till Jonas Tornell för en bes. HÅLL TUMMARNA! Och sedan på Fredag är det dax igen... då kör jag och min lilla bil tillsammans med Texas ner till Malmö, T ska spendera helgen med sin far. Så jag ska bara köra ner och lämna av honom.

Hänt idag... Clintan är nog bäst i mina ögon just nu... travade runt i ridhuset idag, och hästen GÅR PÅ TYGEL! Helt sant, andra gången hon rids utan att någon leder henne... dvs med bara mig på ryggen och hästen går på tygel... helt otroligt! Ska se om jag hinner filma henne imon, annars försöker jag göra det på fredag kanske... blir lite stressigt iom bes imon och allt...

Over and out, Frida

Inga kommentarer: