Pages

måndag 15 mars 2010

Wiii

förutom ett låååångt akut mottagnings besök i Kristianstad här under kvällen med Texas så har denna kväll varit givande och bra :O) Ingen lunginflammation på T iaf, bara rejält tagen utav astman i samband med förkylningen. 4 timmar i ren väntan typ... hmmm...suck... trist sådant.
Hur som, fantastiska nyheter att förtälja... dock måste jag vara en taskig person och berätta att ni får veta dom (om de håller i sig...) den 24e mars... så just wait and see! Vet, taskigt att ens berätta lite här... MEN va tvungen å skriva av mig...
"upp som en stjärna, ner som en pannkaka och wips, upp som en jäkla astronaut igen"

LOVE

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter här o funderar på "hemligheten" och på just den datumen. Kan det vara så att din syster är gravid? Kan inte komma på nåt annat och tycker det stämmer(kanske).Om hon kanske gått sina tre månader den datumen.Äh vad vet jag.....bara sitter här o gissar.:)

Frida sa...

Haha... nä, stämmer inte... även om det är en hemlighet jag hoppas få berätta nån gång... T vill ju ha en KUSIN! Men icke... inte ens i närheten ännu. Denna hemligheten har med Tallbackagård att göra...
Nu blev jag sådär;
"hmm :("
jämfört med vad du gissar på så är ju denna hemlis super trist och inte alls intressant... suck...

Anonym sa...

Fy va tråkigt att jag inte gissade rätt, det hade ju varit skoj:)