Pages

lördag 27 mars 2010

Lördagsmys...NOT


Vad ska jag göra? Funderar på att kanske bege mig ner och shoppa nåt nytt till stallet (alltså nån ny häst) här inom de närmaste veckorna... men sedan har jag en hel del som vill lämna sina hästar på försäljning här hos mig, och visst, det är ju en bra inkomst, men visst e det roligare att handla nåt eget? *skratt*...
Hade en intressant här idag på Lady GaGa, dock bara tittade på henne lös i ridhuset, ska rida henne nån dag nästa vecka, men iom min lilla avfallning (minst sakt..) i söndags så har hästarna haft en lugn vecka och ingen utav dem har varit i ngt skick att visas under sadel. Men på Måndag ska det vara dax att komma upp i sadeln igen, det har jag bestämt! bit ihop eller bryt ihop... och allvarligt, sen när var jag den typen som bröt ihop? Jag har väl ändå alltid haft en hög smärtgräns, tål mkt liksom, men inte denna gången, kroppen gör för himla ont.

Saknar rida... saknar röra mig... har nog gått upp 15 kilo denna vecka... suck... och i skrivande stund äter jag lite mjölkchoklad... typiskt... går...inte...att...sluta...mums

Kramar denna Lördag...

1 kommentar:

Unknown sa...

gutt med gotte =)