Pages

tisdag 30 mars 2010

Hemma...:)


Borta bra men hemma bäst. Äntligen hemma efter en lång dag. Konstigt nog känns det som att jag inte riktigt fått ngt gjort idag, även om detta absolut inte är fallet.
Å på hemmaplan har nästan alla gjort vad de ska göra, en hel del longerande men några har blivit genomjobbade oxå, tänk... jorden fortsätter snurra även utan mig? Stallet klarar sig och hästarna rids även om jag inte är där...hmmm... vem hade kunnat ana detta...kontroll behov, jag? nähä eller? Har faktiskt suttit på hästar idag, provred två fyraåringar nere i Flyinge, så lite motion har denna kroppen lyckats få iaf... ;)En av dom fick ett xtraplus i kanten, båda va fina, men skm kommer bli en riktigt skojig häst:)

PÅSKEN... guds förbannelse till småbarnsföräldrar, visst, den är underbar, mysig, rolig och hur trevligt har man inte när man målar påskägg (om man inte som jag, blir lite sur på sin 2.5 åriga son för att han använder vattenfärgerna fel, och inte målar fint nog...så jag gör det själv..hmmm kontrollmänniskan där igen kanske?)MEN...ett terroristbarn ständigt hög på socker och med ett konstant intag och påfyllning utav de där jäkla påskgodiset från alla släktingar i hela världen.... djupa andetag och löser det hela på mitt sätt; ät upp godiset själv

Dagens Hiss
Vann 100 spänn på Triss idag... Överlycklig...(undra hur killen som vann 214 miljoner känner sig då?)
Dagens Diss
Audibilarnas rumpvärme, antingen brinner jag upp eller inget...NADA...NOLL

kramar

Inga kommentarer: