Pages

onsdag 11 augusti 2010

Filmer från SRK

Här kommer lite bevis på att jag inte bara pratar skit utav att hästarna verkligen var i Sölvesborg och tävlade i helgen :) haha
Bosses fantastiska runda finner ni här
Aenny Maes prisbelönta runda finns här. Aenny vann 110 kr på Stablestore... dock kostade starten 110 kr så vi valde att lämna tillbaka prisentkortet så vi gick plus minut noll :)

Som sagt... idag kommer en ny polle e Cardento-Mr Blue... hur kul känns inte detta? :) Gissar dock inte att han kommer stanna så värst länge, men det härstmmningen har jag redan en hel del som vill titta på honom

Igår var hovis i stallet och fixade några pollar; Aenny Mae, Alasca, Lady GaGa, Bosse och en tappsko på Clara. Så äntligen fick jag sitta på ALasca igen :) hur glad var ite jag? Hon släpptes på bete direkt efter Falsterbo och när jag äntligen tog hem henne i slutet utav förra veckan fanns där NOLL skor, alla var borta så har inte kunnat rida henne, så igen... jag sken som en sol! Älskar den hästen! :)

ME HAPPY

Inga kommentarer: