Pages

onsdag 25 augusti 2010

sorry

att ni hör för lite från mig... men tyvärr så vill inte mitt internet hemma fungera så jag uppdaterar så fort jag får chansen från ngn annan dator.
Länkar till dom lovade video fimerna från helgens tävling;
Stella (Stakkato Gold flickan)
Lady Gaga
Vitaly

Visade Lady gaga i lördags efter tävlingen, ja, hon var lite trött och sliten men kunden visste om det. Hon skötte sig super och jag upplevde det som att kunden tyckte mkt om henne, så jag tillät att hon hoppade lite för högt och lite för mkt med tanke på att hästen nyss är igångsatt och tävlade några timmar tidígare... och GaGa tyckte verkligen om kunden opch skötte sig utmärkt... när jag sedan på kvällen får ett SMS!!! Där det står, tack, jätte fin häst men tyvärr inte min typ???? VA? Helt okey, jag menar absolut inte att man behöver köpa en häst om det inte känns rätt, men inte min typ? Det börde man väl ha känt redan från början och inte hoppa spettet ur en liten fyra åring så hon knappt kan stå dagen efter? Och framför allt, man skickar väl inte ett SMS? Man ringer väl, lr? Jaja... man lät sig ngt nytt om kunder varje dag...

Full storm på Tallbackagård...
håll i er liksom!

Love

Inga kommentarer: