Pages

torsdag 10 december 2009

Förmiddagen på Tallbackagård :)




linda e sjuk idag... hon kände av det redan igår så berättade det då att hon skulle ta en sjuk dag idag... så Frida e nästan själv idag :) Men lugnt, B e här å mockar så det slipper jag iaf ;)

Hmmm... den där första bilden... Alltså... jag vaknade lite för sent i morse, full panik och av i bilen, slängde praktiskt taget av Texas på dagis, å när jag väl kommer till stallet och ser vad jag har på mig... ojojoj... HAHA! Gick av bara farten i morse... undra hur Texas e klädd på dagis idag? Jaja... kan inte vara snygg alltid juh:)
Idag har Pompadoo jobbat lite nu på morgonen (Baloubet de Rouet), va snäll å enkel... e lite så där försiktig, men jag löser det! Även carin, men som synes på bilden har hon även blivit friserad nu på morgonen... långhåriga carin NO MORE! Hon va rätt snäll, enda gången hon argumenterade var när jag skulle ta utsidan utav öronen, men inte mkt å en brems löste det snabbt å enkelt. Sedan fick hon in i ridhuset å Jobba lite, hoppade massa över små hinder, räcken på typ 100 cm bara, tills hon var avslappnad och bara passerade... blev säkert en 50 språng, men i slutet va hon riktigt avslappnad, tom så hon va i å rörde hindrena några ggr. (super försiktig annars)

Nu går Casper, Danne å Carin i skritten :) Å jag dricker lite kaffe... inte hunnit med det i morse ju när det var så stressat!

Kramar

Inga kommentarer: