Pages

fredag 18 december 2009

Snö...snö




NEJ, nu får det vara bra! Precis så att jag har överlevt denna morgon... så tidigt att det fortfarande var mörkt ute, inte lite mörkt heller, utan svart! T sov i Sölve å B e som sagt fortfarande i Polen... (som i landet Polen, inte i vattnet på baksidan) så upp innan Fan själv ens borstat tänderna, ut i bilen och i max 30 km/tim mot Sölve... man skulle kunna tro att bilden kan denna färden i kolsvart mörker iom att den sträckan körs en miljon ggr varje dag, men icke, varje sväng och varje in-saktning ifrågasatte min Audi valet utav väg och ville fortsätta rakt fram. Jäkla bil, kom igen, morgon trött lr?

Dock skulle far min till revisorn, så jag hjälpte bara stackars Linda fram till 9, sedean har hon varit där ute själv och jobbat i kylan (iom att far min skulle till revisorn fick jag in i huset å passa mitt barn.)
Stackars Linda... jag håller iaf kaffet varmt till henne när hon kommer in :) alltid ngt.
Dock jobbade jag sent igår... hihi, hämtade Ozzy hos Kicki och körde honom till Sandra R och till M, Gala åkte ju till Italien igår... japp, henne sålde jag dit :) Dock tog jag ingen provition för att sälja henne, så har inte tjänat ngn krona, men tänkte om det blir så att hon går Arezzo nästa år får Sandra bjuda mig på en flygstol ner, så åker vi ner i hejaklacks uniform och skriker "Heja Gala"... kan nog tom tänka mig att öva in ngn form utav dans till detta :)
"Ge mig ett G...ge mig ett A... ge mig ett L... ge mig ett A... vad blir det... GALA!

ger du ett barn fria händer till frukosten... får du oväntade resultat fulla utav fantasi, Texas frukost blev macka med rödbetssallad å mandarin... mmmm, gott gottigottgott :)

Kramar

Inga kommentarer: