Pages

måndag 28 december 2009

BACK 2 WORK


Idag började allvaret här igen :) lr ja.. kanske inte för mig, men Linda fick en smärre chock av vardagen igen, hon mockade allt själv å red sedan 4 hästar, Cornelia, Danne, Casper å Bella.

Själv böjade jag dagen med att köra Saga (min å Lindas Cainterrier) till frissan, hon såg ut som en grävling, så det va dax att bli lite fixad :) Kmmer tyvärr inte se henne nåt mer idag, så uppdaterar med ett foto imon hur hon ser ut efter sitt besök hos Kicki.

Själv har jag ridit Zidoctro, Vitaly, longerat Pompadoo å ridit Carin.... så lite halv aktiv va jag iaf... nu har dom alla gått in å fått krafft, Mammas jobb å ge kvällshö ikväll, så jag å Texas ska bege oss hemmåt nu :) Najs de. T har oxå hjälpt till i stallet e dag, han e en riktig stalldräng den pojken :) hihi.
Mer uppdatering ikväll :) Hörs då!
Kramar

Inga kommentarer: