Pages

tisdag 1 december 2009

Hovslagare å fika

Idag ska jag fika lite med Sofia, en kompis jag umgicks mkt med under... vad blir det, typ mellanstadiet, HELT SJUKT! tänkte skriva högstadiet, men icke, va ju ännu längre sedan :( gammal nu liksom...
Men fortfarande lika förvirrad... har föräldra möte (sant...sååå vuxen e jag!) ikväll vid 18.00 som jag lite halvhjärtat har förträngt... första faktiskt, (hmm...har varit ett innan under Texas dagis tid, men det missade jag :))
Mats hovslagare har varit här idag, Carin fick nya kakor å Annabella fick sina första skor, skodde henne runt om,kanske inte det smartaste draget om hon ska bes i dagarna, men shit the same, det hon verkar inte ömma ngt ännu iaf.
Hoppat nya Zebbe lite (den nya Indoctro valacken) och lagt ut på youtube, asså, känslan e helt enorm... tyvärr syns inte det lika mkt alls, men han har massa isig! det känner jag, å förhoppningsvis har jag lite koll, haha!

http://www.youtube.com/watch?v=Hn-HWtVZA5I

Kramar!

Inga kommentarer: