Pages

måndag 7 december 2009

Klippt

Hihi... skämdes lite över bilden på Ulanda så bestämde mig för att klippa henne :) Hon va guda snäll och tyckte lätt det var den bästa idén jag någonsin haft! Har klippt många snälla hästar i mina dagar, men denna tog priset. Stod blickstilla, tog ner huvudet så jag skulle kunna klippa pannan och komma åt runt öronen:) plus poäng till Ulanda!

Även snabb klippa Annabella lite idag, bara kroppen, och tyvärr började saxn tugga lite... menmen, hon e klippt iaf. Hon tyckte kanske inte det var den bästa idén... men va snäll ändå. Lite otålig och skrapade med frambenen, och i ljumsken var hon hemskt kittlig... men sparkade inte, utan kunde bara inte stå stilla när jag klippte där. hon e ju såld, betald oxå... men kände att jag borde klippa henne innan jag lämnade henne så hon såg fin ut:)

Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för klippmaskin? Ska köpa ny nu, och vill ha en pålitlig som klipper fint utan ränder.

Frida sa...

Hmmm... ska kolla upp det tills imon, vi e nöjda med vår iaf:)