Pages

onsdag 2 december 2009

ny häst

Nu kommer det en ny häst på Fredag; titta på youtube video på
http://www.youtube.com/watch?v=Up5jvA_4FFk
Jätte fin häst :) Men flickan e bara 15 år och vill ha ngt lite mer lättridet, så hon ska få titta på Zidoctro. Denna ser enkel ut på videon, men ska alltså kräva att man håller ihop den för att den inte ska gå och bli lång.

Igår va jag å Carin ute iskogen en runda... då kommer man ihåg varför man håller på med detta :) hon var så pigg å glad å jätte rolig att rida.
Sedan hämtade jag T ¨på dagis och Sofia kmo hem till oss på lite fike, note till mig själv "ge inte Texas ngt socker..." hihi :) fullt ös medvetslös!

Hade föräldramöte klockan 18.00 på dagis (såååå vuxen jag e!) Sock gick jag efter 40 minuter eftersom jag var enda mamman med mitt barn med mig... hur lätt har folk för att fixa barnvakt då? Å som sagt note till mig "ge inte texas massa socker" han skotte inte sig exemplariskt på mötet iaf.

Hemma skulle jag laga mat... började brinna i wokpannan (riktigt alltså!) å hela huset fullt av rök, brandlarmet gick, securitas kom.... fy fy fy, vem e förvånad? Typiskt mig liksom!
Så både jag och texas fick micro mat! ska hålla mig till det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan man ska inte kolla på din blogg, man blir väldigt sugen på att köpa en häst till alltså!! Väldigt fin denna med!

Frida sa...

haha :) vet! kliar i mina fingrar oxå nu iför nästa säsong... motivationen för tävling börjar komma tillbaka riktigt bra igen, varit lite off sedan Jönköping... lustigt nog, då jag va felfri å plac min första 145 med Wille där... gissa väl att jag själv insåg detta va toppen utav min karriär... bättre blir de knappt. Men nu så! lite fina hästar i stallet så e jag på g igen :) (saknar faktiskt Corona... hmmm... men stannar denna så kompenseras det kanske?)