Pages

söndag 27 december 2009

Imorgon


Börjar allvaret igen, då är det stallet å jobb på nytt.
Gårdagen på HH va...givande...? kan man använda det ordet tro. Jaja, hur som, hade trevligt och skoj, kunde dock klarat mig utan en del men men, "ångra inget du gjort, bara det du inte gjorde!"

Tagit stallet själv idag, ingen ridning alls, men tro mig, allt annat tar tid som det är, in, ut från hage, macka till 14 hästar, fylla på vatten som har frusit, ge miggad, byta täcken, mer spån, in å ut ur hage igen, sopa..ni fattar, tog några timmar :)

Melissa å Linda satt hemma hos mig igpr, sedan körde Bettan oss till HH...och hämtade, bra brud det!


Hmmm...nyår...vad göra? H-borg...nja...kanske, får se om jag könner för att dra mig dit.... hade varit skoj, men orkar man verkligen?

Inga kommentarer: